ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکین خودرو می باشد. امروزه با گسترش و پیشرفت سیستم های امنیتی خودرو همچون ردیاب ، باعث میشود که مالکین و دارندگان خودرو و… تا حدود بسیار زیادی از امنیت خودروی خود مطمئن باشند. ردیاب برتر همواره کوشیده تا با داشتن محصولات باکیفیت و خدمات دائمی نیازهای تمام مشاغلی را که از ردیاب(خودرویی ، شخصی ، آهنربایی،حیوانات و..) جهت برطرف شدن نیازهایشان را پوشش دهد.

ردیاب آهنربایی GP023 A پرفروش ترین ردیاب بازار ایران است که باتوجه به ویژگی خاص و کارایی خود به سرعت به یک ردیاب محبوب در بین خریداران و استفاده کنندگان از آن تبدیل شداین ردیاب جدیدترین ردیاب بیسیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمود. ردیاب آهنربایی GP023 A یک ردیاب شارژی با ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از GPS و  LBS موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید.

با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A  می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت  و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد. ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A  ضدآب بوده و در سخت ترین شرایط محیطی از آن استفاده کرد. این ردیاب دارای باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر  بوده و این قابلیت را دارد که تا یکماه بصورت آنلاین (با روزی دوساعت ردیابی) از آن به بهترین نحو برای کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی استفاده شود.

ردیاب آهنربایی GP023 A  دارای دوحالت ردیابی می باشد:

مدآنلایندر این حالت شما می توانید موقعیت لحظه به لحظه دستگاه را ببینید. این دستگاه باتوجه به داشتن باتری داخلی ۱۰۰۰۰ میلی آمپری که دارد می تواند تا ۶۰ساعت در ماه شارژ را در خود ذخیره کرده و ردیابی شود.

مدآفلاین: در این حالت شما با تنظیم حالت ردیابی دستگاه به مد آفلاین به ردیاب  اعلام می کنید که در ساعت های معینی از روز به شما موقعیت را ارسال کند.

ردیاب مغناطیسی GP023 A دارای آهنربای بسیار قوی  می باشد بطوریکه بعد از نصب خیلی سخت جدا می شود (در صورت جداشدن از محل نصب شده ، دستگاه به شما از طریق نرم افزار و پیامک هشدار ارسال خواهد کرد). با داشتن میکروفون  داخلی می توان با دستگاه تماس صوتی برقرار نمود. این ردیاب آهنربایی کاربردهای بسیار زیادی دارد که ازجمله آن میتوان به ردیابی خودرو و کنترل نامحسوس خودرو ، اجاره خودرو ، شرایط خودرو ، کنترل ناوگانکشتی و قایق موتوری ، کانتینر ، ترانزیت ، اموال و دارایی ارزشمندی  که به آنها دسترسی ندارید استفاده نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱
ردیاب برتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی