ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکین خودرو می باشد. امروزه با گسترش و پیشرفت سیستم های امنیتی خودرو همچون ردیاب ، باعث میشود که مالکین و دارندگان خودرو و… تا حدود بسیار زیادی از امنیت خودروی خود مطمئن باشند. ردیاب برتر همواره کوشیده تا با داشتن محصولات باکیفیت و خدمات دائمی نیازهای تمام مشاغلی را که از ردیاب(خودرویی ، شخصی ، آهنربایی،حیوانات و..) جهت برطرف شدن نیازهایشان را پوشش دهد.

14 کاربرد مفید استفاده از ردیاب که شاید ندانید!  مزایای تکنولوژی ردیاب بی شمار است. این دستگاه های کوچک دارای مزایای شگفت انگیز بسیاری هستند. شما می توانید از دستگاه ردیاب سفارشی برای هدف خاص استفاده کنید، یا می توانید از جی پی اس گوشی هوشمند خود برای انجام اهداف عمومی استفاده کنید. در اینجا به برخی از استفاده های مختلف GPS اشاره می کنیم :

1-  تعیین موقعیت

[caption id="attachment_342" align="aligncenter" width="596"]ردیاب - ردیاب شخصی - ردیابی - تعیین موقعیت ردیاب - ردیاب شخصی - ردیابی - تعیین موقعیت[/caption]

ردیابی و تعیین موقعیت یکی از کاربرد های اصلی و رایج ردیاب می باشد. بسیاری از دوستداران ماجراجویی علاقمند ردیاب شخصی به خاطر مزایای بسیار آن هستند و از ردیاب شخصی برای کوهنوردی و پیاده روی استفاده می کنند. فرض کنید شما با دوستان خود پیاده روی می کنید و از هم جدا می شوید، GPS می تواند به شما در یافتن موقعیت مکانی دیگر کمک کند.

2-  دسترسی آسان به پشتیبانی اضطراری در خیابان

در صورت بروز حادثه یا هر نوع مشکل اضطراری در یک منطقه دور از شهر و نیاز به کمک فوری، می توانید شماره های اضطراری از پیش برنامه ریزی شده بر روی گوشی هوشمند خود بیابید. یکی از مهمترین کاربردهای ردیاب خودرو این است که حتی بدون ارائه جزئیات مکان، خدمه اورژانسی قادر به ردیابی مکان فعلی شما خواهد بود.

3-  جلوگیری از سرقت خودرو

 

یک دزدگیر خودرو عالی برای جلوگیری از سرقت رفتن خودرو ردیاب جی پی اس است. نصب دستگاه ردیاب در خودرو به شما این امکان را می دهد که خودروی خود را به راحتی ردیابی کنید و در صورتی که ماشین شما توسط کسی مورد سرقت قرار گرفته باشد در زمان بسیار کم ردیابی و پیدا کنید.

[caption id="attachment_150" align="aligncenter" width="637"]ردیاب خودرو - ردیابی خودرو - نظارت خودرو ردیاب خودرو - ردیابی خودرو - نظارت خودرو[/caption]

4-  براورد و نقشه برداری

جی پی اس همچنین می تواند در براورد و نقشه برداری پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از ردیاب در نقشه برداری موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت ها می شود. این بهترین روش برای بررسی موقعیت در کوتاه ترین زمان ممکن است.

5-  پیگیری برای اجرای قانون

از مزایای جی پی اس پلیس نیز استفاده می کند. دستگاه های جی پی اس توسط پلیس برای ردیابی مجرمان و دستگیری آنها استفاده می شود. پلیس یک دستگاه ردیاب کوچک را در ماشین مظنون به صورت مخفی نصب می کنند تا محل جرم را ردیابی کنند. ردیاب به آنها کمک می کند تا مدارک مفیدی را جمع آوری کنند.

نیروهای ویژه نیز در عملیات مخفی می توانند از استفاده از تکنولوژی بهره مند شوند، به طوری که فرمانده عملیات می تواند حرکات آنها را نظارت کند که آنها در امن هستند یا به کمک نیاز دارند.

[embed]https://radyabbartar.com/product/gp021/[/embed]

  برای خرید ردیاب خودرو GP021 کلیک کنید.

6-  ردیابی حیوانات خانگی

دلایل زیادی وجود دارد که حیوان خانگی شما فرار می کند یا از خانه شما دور می شود. سگ ها و گربه ها به راحتی از صداهای بلند مانند رعد و برق و آتش بازی می ترسند. همچنین آنها با غذا زود فریب می خورند و با صدا ها یا چیزهای دیگر پریشان می شوند. همین چیزها باعث گم شدن یا دزدیده شدن حیوان خانگی شما می شود.

با قرار دادن میکروچیپ GPS در پوست آنها و یا استفاده از قلاده مجهز به ردیاب حیوانات، شما می توانید بلافاصله مکان آنها را ردیابی و پیدا کنید.

7-  نظارت بر رفتار سالمندان

[caption id="attachment_345" align="aligncenter" width="600"]ردیاب - ردیاب شخصی - ردیاب سالمندان ردیاب - ردیاب شخصی - ردیاب سالمندان[/caption]

یکی از کاربردهای رایج ردیاب، نظارت بر رفتار سالمندان است. ردیاب سالمندان به شما کمک می کند تا از بزرگسال خانواده خود به خوبی مراقبت کنید، بعضی از بزرگسالان دوست دارند به تنهایی پیاده روی کنند و بعضی از آنها در پیدا کردن راه بازگشت به خانه مشکل دارن. مراکز درمانی نیز استفاده از تکنولوژی جی پی اس برای کسانیکه مشکلات زوال اقل دارند را واقعا مفید می دانند.

یک دکمه در ردیاب سالمندان وجود دارد که یک بزرگسال می تواند برای برقراری تماس اورژانسی با فشار دادن دکمه در خواست کمک کند تا پزشک کمک فورا در همان موقعیت خود را برساند. برای مثال اگر یک سالمند در جایی پایین افتاده و نتواند بلند شود یا راه بازگشت به خانه را گم کند می تواند با فشار دادن دکمه ردیاب در خواست کمک کند.

انواع زیادی از ردیاب ها وجود دارد که برای استفاده در دسترس هستند، واحد های کوچک وجود دارد که می توانند به طور پنهانی در کفش یا لباس یک عضو خانواده سالخورده قرار گیرند.

8-     استخراج معدن

استفاده از ردیاب برای استخراج معدن نیز مفید دارد. معدنچیان با استفاده از ردیاب لایه های مختلف سطح زمین را ردیابی می کنند.

9-     حفاظت کردن از اثار هنری

قیمت نقاشی ها و سایر آثار هنری که در گالری ها به فروش می رسد و یا به صورت حراج به فروش می رسد، صدها میلیون دلار ارزش دارد. جای تعجب نیست که این کار را سرمایه گذاری می نامند. اکثر آنها برای حفاظت بیشتر از دست ندادن توسط صاحبان آنها  بیمه شده اند، چون آثار گران قیمت اغلب اهداف سارقان هستند. به عنوان یک لایه اضافی امنیتی، صاحبان یک دستگاه ردیابی کوچک را روی این آثار هنری قرار داده اند تا بتوانند در صورت به سرقت رفتن آنها را ردیابی کنند و سرمایه خود را بازگردانند.

10-  پیاده روی و کوه نوردی

نقشه های Topo به طور کلی در هنگام برنامه ریزی سفر استفاده می شود. جی پی اس برای پیدا کردن مکان های کمپینگ، نقاط استراحت و مکان های قابل توجه دیگر استفاده می شود. همچنین برای پیدا کردن دیگر مسافران استفاده می شود.

11-  سفرهای انفرادی

زمان هایی وجود دارد که یک فرد نیاز به رفتن به یک مکان است که برای مسافران انفرادی امن نیست. رفتن به چنین مکانهایی بسیار خطرناک است به خصوص برای یک خانم، اگر کسی او را همراهی نکند. در صورتی که هیچ گزینه ای برای انتخاب ندارد، توصیه می شود یک ردیاب در کفش یا جیب خود قرار دهد تا در صورت رخداد حادثه ناگوار، موقعیت فرد مشخص باشد و دوستان به کمک او بیایند، قبل ازینکه برای نجات دیر شود.

[embed]https://radyabbartar.com/product/gp026/[/embed]

برای خرید ردیاب شخصی GP026 کلیک کنید. 

12-  مسیر پرواز هواپیماها

هواپیما نیز در یافتن مسیر خود در فضا از ردیاب استفاده می کند. با این دستگاها، ایستگاه فرماندهی قادر خواهد بود مسیر حرکت و مسیر هواپیما را دنبال کند. نصب ردیاب در ضبط کننده اطلاعات پرواز هواپیما یا جعبه سیاه نیز ایده آل است تا ضبط کننده پرواز بتواند هنگام گم شدن به راحتی پیدا شود.

13-  ردیابی خودرو

[caption id="attachment_206" align="aligncenter" width="594"]ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آنلاین ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آنلاین[/caption]

شرکت هایی که از دستگاه های ردیابی ناوگان در وسایل نقلیه خود برای پیگیری مسیرهای آنها استفاده می کنند، مزایای زیادی از قبیل کاهش هزینه سوخت و هزینه عملیات، که منجر به افزایش بهره وری کل شرکت می شود بهر می برند. ردیابی خودرو به صورت آنلاین یا زمان واقعی همچنین ایمنی مسافران را تضمین می کند.

14-  شکار و ماهیگیری

استفاده از GPS در سفرهای شکاری و ماهیگیری به شما اجازه می دهد تا نقاط دقیق را در نقشه ترسیم کنید تا بتوانید به دفعات بعد به آن مکان بازگردید.

کارایی های ردیاب به استفاده های کاربردی ذکر شده در بالا محدود نمی شود. هنوز بسیاری از کاربردهای دیگر ردیاب وجود دارد که در اینجا ذکر نشده است. هنگام انتخاب دستگاه ردیاب، ابتدا هدف واحد را در نظر بگیرید. دستگاهی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی