ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکین خودرو می باشد. امروزه با گسترش و پیشرفت سیستم های امنیتی خودرو همچون ردیاب ، باعث میشود که مالکین و دارندگان خودرو و… تا حدود بسیار زیادی از امنیت خودروی خود مطمئن باشند. ردیاب برتر همواره کوشیده تا با داشتن محصولات باکیفیت و خدمات دائمی نیازهای تمام مشاغلی را که از ردیاب(خودرویی ، شخصی ، آهنربایی،حیوانات و..) جهت برطرف شدن نیازهایشان را پوشش دهد.

ردیاب دوربین دار خودرو

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ب.ظ

سرقت خودرو و موتور در یک ثانیه!

 

ردیاب خودرو دوربین دار  GP028  پیشرفته ترین ردیاب خودرو در بازار می باشد که باکارایی های جدید و پیشرفته ای که دارد آن را به یک محصول جذاب و پرکاربرد تبدیل کرده است. ردیاب دوربین دار خودرو GP028  دارای قابلیت های  ۳G و WIFI ، ویدیو ۱۰۸۰p ، ردیابی GPS ، Cloud Server و غیره . ردیاب دوربین دار خودرو GP028 را به محصولی متفاوت با محصولات ردیابی مشابه ایجاد نموده است.

 

۱۰ نکته مهم برای خرید یک ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

 

 

ردیاب خودرو دوربین دار GP028 با دو دوربین (جلو و درون) ضبط ویدئو در ۱۰۸۰p، پشتیبانی از کارت SD با ظرفیت ۳۲ گیگاهرتز، ردیاب خودرو دوربین دار GP028 فیلم را به صورت شفاف به مدت چندین ساعت بدون نیاز به همپوشانی فیلم قدیمی ترک می کند. سنسور G به وسیله دستگاه به طور خودکار ضبط و ضبط فیلم در صورت حادثه آسیب دیده ساخته شده است. مقاوم در برابر سرما و گرما. بنابراین شما از بابت داغ شدن دستگاه گران قیمت جدید خود در شیشه جلو اتومبیل نگرانی نداشته باشید.

 

به نظر شما بهترین برند GPS و ردیاب خودرو در بازار ایران متعلق به چه شرکتی است؟! پیشنهاد میکنیم این مقاله را دنبال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی