ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکین خودرو می باشد. امروزه با گسترش و پیشرفت سیستم های امنیتی خودرو همچون ردیاب ، باعث میشود که مالکین و دارندگان خودرو و… تا حدود بسیار زیادی از امنیت خودروی خود مطمئن باشند. ردیاب برتر همواره کوشیده تا با داشتن محصولات باکیفیت و خدمات دائمی نیازهای تمام مشاغلی را که از ردیاب(خودرویی ، شخصی ، آهنربایی،حیوانات و..) جهت برطرف شدن نیازهایشان را پوشش دهد.

ردیاب موتور سیکلت |ردیاب خودرو |ردیاب ارزان قیمت

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

ردیاب خودرو ارزان قیمت GP022 یک ردیاب ضدآب با ابعاد کوچک و  وزن سبک ۲۶٫۶ گرمی و بدنه بسیار باریک است که درمقایسه با اکثر رقبایش توانسته سهم بسزائی از فروش را رد بازار ایران به خود اختصاص دهد. ردیاب  GP022 به دلیل سایز بسیار کوچک و داشتن آنتن داخلی برخلاف بعضی از ردیاب های موجود در بازار که داری آنتن خارجی و اتصالات اضافی هستند نصب بسیار سریع و آسانی دارد و درکمترین زمان ممکن قابل نصب می باشد.

توجه: ( اگر بدنبال ردیاب ساده ای بدون هیچگونه آپشن و لوازم جانبی اضافی هستید  و صرفا فقط ردیابی آنلاین آن برای شما اهمیت دارد این دستگاه بهترین گزینه و پیشنهاد ما به شما حتی از نظر هزینه نیز می باشد). ردیاب  GP022 بدلیل قیمت مناسب ، کارایی و کیفیت بسیار بالایی که دارد برای  اجاره خودرو ،موتورسیکلت ، شرکت های پخش ، اتوبوس ، خودروهای شرایطی ، کامیون ، دستگاه های خودپرداز ATM ، مینی بوس دستگاه های لیفتراک و هردستگاه الکترونیکی که برق مورد نیاز دستگاه را تامین نماید استفاده میشود. جهت ردیابی دستگاه نیز می توان از طریق کامپیوتر ، تلفن همراه و  پیامک می توان از وضعیت دستگاه مطلع شوید. ردیاب GP022 دارای پلتفرم جامع بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد. این پلتفرم دارای پنل تحت وب  حرفه ای و دو نسخه Android و IOS  برای تلفن همراه می باشد. نرم افزار TrackSolid  کاملا User Friendly و کار با آن آسان است. همچنین این نرم افزار از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۶
ردیاب برتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی