ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

ارائه دهنده برترین سامانه ردیابی و فروش ردیاب

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکین خودرو می باشد. امروزه با گسترش و پیشرفت سیستم های امنیتی خودرو همچون ردیاب ، باعث میشود که مالکین و دارندگان خودرو و… تا حدود بسیار زیادی از امنیت خودروی خود مطمئن باشند. ردیاب برتر همواره کوشیده تا با داشتن محصولات باکیفیت و خدمات دائمی نیازهای تمام مشاغلی را که از ردیاب(خودرویی ، شخصی ، آهنربایی،حیوانات و..) جهت برطرف شدن نیازهایشان را پوشش دهد.

از ردیاب و جی پی اس چه استفاده هایی میتوان کرد؟ تصور شما از کارایی های سیستم های موقعیت یابی جهانی ( GPS ) بسیار محدود است. سیستم های جی پی اس بسیار متنوع هستند و می توانند تقریبا در هر بخش صنعت یافت شوند. ردیاب ها می توانند برای نقشه برداری از جنگل ها، کمک به کشاورزان در برداشتن و جمع آوری محصول از مزرعه و هواپیما را در هوا و زمین هدایت کنند. فن آوری ردیاب جی پی اس اغلب در بسیاری از زمینه ها کار می کنند که ما معمولا به آن توجه نمی کنیم.

وقت اضافه :‌ کاربرد های مهم و مزایای ردیاب GPS برای صنعت حمل و نقل

ردیاب GPS در سال های اخیر به شدت به عنوان گیرنده جهت و به عنوان برنامه های ناوبری استفاده می شود که به ما می گوید کجا هستیم و چگونه می توان بین نقاط حرکت کرد. جی پی اس همچنان برای ساخت نقشه های دیجیتال استفاده می شود. با این حال، ردیاب نه تنها توسط مردم عادی بلکه توسط سازمانهای مختلف برای مقاصد مختلف استفاده می شود. به غیر از GPS معمولی که ما در گوشی های خود استفاده می کنیم، دیگر جی پی اس ها بسیار پیشرفته و فوق العاده دقیق هستند و برای کارهای خاص و صنعت های مختلف استفاده می شوند.

کاربردهای سیستم موقعیت یابی جهانی به طور عموم به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • موقیعت – تعیین موقعیت
  • هدایت کردن – هدایت کردن از یک مکان به مکان دیگر
  • ردیابی نظارت بر حرکت شی یا شخص
  • نقشه برداری – ایجاد نقشه های جهانی
  • زمان بندی – ارائه زمان جدید به جهان

 

[caption id="attachment_277" align="aligncenter" width="597"]کاربردهای ردیاب کاربردهای ردیاب[/caption]

وقت اضافه :‌ آیا در جستجوی ردیاب GPS خوب برای کارمندان خود هستید؟

چه کسانی از چی پی اس استفاده می کنند؟‌

برخی از برنامه های کاربردی که در حال حاضر از سیستم های جی پی اس در سراسر جهان استفاده می شود شامل معادن، حمل و نقل هوایی، نقشه برداری، کشاورزی، دریایی، تفریحی و نظامی است. امروزه پزشکان، دانشمندان، کشاورزان، سربازان، خلبانان، مسافران، رانندگان تحویل دهی، ملوانان، ماهیگیران، ناظران، ورزشکاران، صاحبان حیوانات و بسیاری از افراد دیگر از سیستم های GPS استفاده می کنند و باعث می شود که کارشان ایمن تر و آسان تر شود.

 

[embed]https://radyabbartar.com/product/gp023-a/[/embed]

برای خرید ردیاب آهنربایی GP023 A کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی